پارسا گستر سازه
اشتراک گذاری

استرچ متال و آلومینیومی

استرچ متال و آلومینیومی

16 سپتامبر 2023دسته بندی : متریال های نمای مدرن نمای متال
استرچ متال و آلومینیومی

نمای استرچ متال
نمای استرچ متال یا نمای اکسپندد متال از انواع نمای دو پوسته به حساب می‌آید که به عنوان نمای رویی یا نمای دوم در نمای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما در چه کاربری‌هایی می‌توان از این نما استفاده کرد و مهم‌ترین نکات در طراحی نمای استرچ متال چه مواردی هستند؟
نمای استرچ متال که شباهت زیادی به نمای پانچ متال دارد، به ورق‌های فلزی گفته می‌شود، که توسط دستگاه‌های مخصوص برش داده می‌شوند و مورد کشش قرار می‌گیرند، در این صورت شاهد ورق‌های فلزی هستیم که حاوی طرح‌های سه بعدی هستند.
نمای استرچ متال امکان استفاده در انواع کاربری‌هایی همچون مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و خدماتی را دارند، همچنین ورق‌های استرچ متال در ضخامت‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف قابل اجرا هستند و می‌توانند نمای منحصر به فردی را برای ساختمان شما به وجود آورند.
اگر قصد دارید نمای ساختمان خود را با استفاده از استرچ متال اجرا کنید؛ لازم است که در ابتدا طراحی نمای ساختمان شما انجام شو و پس از آن خدمات مهندسی مانند برداشت از وضع موجود و تهیه نقشه های ازبیلت از ساختمان شما صورت بگیرد. در خدمات مهندسی تیم مشاوره نمای نمادیزاین، بهترین ورق استرچ متال با چشمه و ابعاد مناسب را به شما معرفی خواهند کرد و پس از آن می‌توانید اقدام به خرید ورق مشخص شده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *